zaterdag 14 februari 2009

Fijn weekend met Mr. Hayda

Terwijl ik de zaterdagkrant uit de brievenbus haal, ligt er onder mijn voet een wit papiertje. Ik lees wat erop staat en begin mijn weekend met een glimlach. Poëzie van Mr. Hayda; wartaal en intrigerende hypnose tegelijk. Ik stel me hem voor met bezwete oksels in zijn overhemd, in een kantoortje waar het een komen en gaan van zoekenden is, of juist doodse stilte heerst. Onduidelijk blijft wel wat een probleem en wat een oplossing is: 'Geen leven zonder problemen, geen probleem zonder oplossing. Niets is te laat in het leven. Weet u dat ik van huis uit helderziende ben. Ik ben wat ik ben, ik ben geboren als medium vanuit mijn familie. Ik ben hier voor jullie. Geen leven zonder problemen, liefde, sterkte, erge ziekten, sexuele bescherming, terugkeer van uw partner, werk, stoppen met roken, alcohol, geluk in alles. Ook in de toekomst. Absolute geheimhouding, bel voor een afspraak. Protectie en kans gratis. Kom langs om alles te weten. Slechte kansen verdwijnen, goede kansen lachen je toe. Ik wacht op een telefoontje. 100 % resultaat gegarandeerd. Find happiness and protect your self from evil. The world today is cruel. Resultaat binnen 4 dagen.'